درخواست مشاوره

تعریف مشاوره از دیدگاه ما _

مشاوره حرفه ای مشاوره ای است که با توجه به شرایط اجتماعی، منطقه ای، جغرافیایی، اقتصادی و میزان بودجه، راهکارهای عملیاتی و خلاقانه ای را پیاده سازی کند. وب سایت علمی آموزشی مهران حمزه نژاد در نظر دارد مشاوره هایی را در سطح وسیع و به صورت آنلاین به هموطنانی که صاحب مشاغل کوچک هستند ارایه نماید.

اگر مدیر یک فروشگاه لباس هستید و میزان فروش شما کمتر از قبل شده است، اگر صاحب یک رستوران هستید و مشتریان شما دیگر از شما خرید نمی کنند و یا اگر فردی هستید که نمی دانید از چه طریق از توانایی ها و تخصص خود کسب درآمد کنید، اگر خشکشویی دارید و یا تعمیرکار ماشین های لوکس و معمولی هستید و دخل و خرجتان به هم نمی خورند! بستری را فراهم نمودیم تا بتوانید از خدمات مشاوره آنلاین این وبسایت ایرادات و نقطه ضعف های خود را بهتر ببینید و برای آن ها چاره اندیشی کنید. ایده های بکر خلاقانه بازاریابی و تبلیغاتی زیادی وجود دارند که شما حتا می توانید خیلی از آن ها را بدون هزینه پیاده سازی کنید و مشتریان و مخاطبین هدف خود را شناسایی و خودتان را معرفی کنید.

دست آورد شما از جلسات مشاوره _

d

بودجه بندی بخش ها

هر کسب و کاری نیازمند مشاوری است که راه های تخصیص بودجه تبلیغات، بازاریابی، برندیگ و... موثر و هدفمندی را پیشنهاد کند و کمک کند سرمایه های ارزشمند آن کسب و کار محفوظ بماند که این جز تلاش ما در تمامی جلسات مان نیست.

d

طبقه بندی اطلاعات و محتوا

هر شرکت نوپا و یا بنگاه اقتصادی کوچک نیازمند آن هستند که اطلاعات خود را در بستر اینترنت جاری سازند و از آن محتواها برای معرفی خود استفاده نمایند که این مهم در جلسات مشاوره برای شما دسته بندی و عنوان می گردد.

d

آشنایی با بازار های موجود

بازارها از شکلی سنتی و قدیمی فاصله گرفته اند و رصد کردن فعالیت در بازارهای موجود آنلاین برای هر کسب و کاری حایز اهمیت است که این یکی دیگر از بخش های حضور موثر شما در این جلسات خواهد بود.

d

آشنایی با دنیای ارتباطات

در ابتدایی ترین بخش از مشاوره شما از شرایط حضور در فضای مجازی، ارتباطات آنلاین و نوع حضور خود به عنوان کسب و کار و یا برند شخصی آگاهی پیدا می کنید.

همین الان به مشاوره نیاز دارم _

تماس با کارشناسان _

مشاوره رشد و توسعه _

هر کسب و کار کوچکی نیاز دارد در مقاطع مختلف خود را با شرایط محیطی، بازار، جامعه و رفتار مشتریان و سلیقه آن ها وفق دهد. این کار کمک می کند بداند کجا ایستاده و قصد دارد از کدامین راه به کدامین مسیر قدم بردارد و برای رسیدن به کدام هدف صرف هزینه و انرژی کند. همه این ها بخشی از اتفاق هایی ست که در اتاق مشاوره به چالش کشیده می شوند. پس از آن بر اساس بریف به دست آمده کسب و کار را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهیم، آسیب شناسی می کنیم و برنامه های مختلف را به شما پیشنهاد میکنیم. ما به شما کمک می کنیم رشد را تجربه کنید و برای رسیدن به اهداف از پیش تعریف شده کمترین ریسک را مرتکب شوید.

  • مشاوره رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک در جلسات 100 دقیقه ای برگزار می گردد.
  • پیشنهاد ما این است قبل از استفاده از خدمات دیگر کسب و کار خود را ارزیابی موقعیتی کنید، این کار به تمامی مشاورین کمک می کند تا بهترین پیشنهاد را به شما ارایه کنند.

سوالاتی که از ما پرسیده اید…

مکان جلسات + -

آیا مشاوره در مکان (شرکت) خودمان انجام می گیرد؟

اولویت ما تشکیل جلسات به صورت آنلاین است اما قصد ما این است که همزمان با مشاوره، مکان، کارمندان، فضای داخلی و خارجی و زیست کسب و کارتان را بررسی نماییم لذا این جلسات در مکان شما برگزار گردد به مراتب هدفمند تر خواهد بود.

+ -

ما مکانی برای جلسه نداریم، چطور با شما هماهنگ شویم؟

اگر به هر دلیلی مکانی برای جلسه ندارید همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود تا بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهند.

+ -

ما نمی خواهیم به صورت آنلاین جلسات مشاوره داشته باشیم، آیا راه دیگری وجود دارد؟

برای شرایط خاص و ویژه که شرکت ها علاقمند به تشکیل جلسات مشاوره آنلاین نمی باشند راه حل هایی را طراحی نموده ایم که می توانید از طریق ارسال پیام از آن ها مطلع شوید.

زمان جلسات + -

مدت زمان جلسات قابل تغییر است؟ ما به قرارداد ماهیانه مشاوره نیازمند هستیم!
با توجه به تجربه ما در امور مشاوره باید بگوییم که مشاوره های ما طی زمان بندی و برنامه ریزی مشخص گردیده است و بر هم زدن آن ها برای مشاوره های ماهیانه یا سالیانه و یا حتا کمتر قابل پذیرش نیست!

+ -

هر جلسه مشاوره شما چند دقیقه است؟

جلسات ما از سال 1400 به بعد به صورت تک پارت 100 دقیقه ای می باشد که شما تنها هزینه 90 دقیقه آن را پرداخت می نمایید.

+ -

آیا 100 دقیقه زمان مناسبی برای مشاوره است؟!

ممکن است شما و کسب و کارتان به بیش از زمان معین شده احتیاج به شماوره داشته باشید که طی بررسی های صورتجلسه ها به صورت تعاملی به نتیجه مطلوب خواهیم رسید!

هزینه جلسات + -

هزینه مشاوره چقدر است؟

هزینه مشاوره کسب و کار (مدیریت کسب و کار، تبلیغات، بازاریابی، برندینگ، برنامه توسعه محور) برای 100 دقیقه مبلغ 1 میلیون تومان می باشد و تمامی مشاوره ها به صورت آنلاین و با یکی از پلتفرم های ارتباطی مانند واتس اپ، زوم، ایمو یا اسکایپ برگزار می گردد.

+ -

آیا تشکیل جلسات به صورت حضوری هم امکان پذیر است؟

خیر! با توجه به شرایط کنونی اجتماعی و برای سرعت بخشیدن به پروسه مشاوره ما تصمیم گرفتیم تمامی مشاوره ها را به صورت آنلاین برگزار نماییم و تمامی ارتباط های ما در فضای مجازی شکل می گیرد.

+ -

این هزینه برای ما زیاد است و مرقوم به صرفه نیست، آیا تخفیف لحاظ می کنید؟

ما شرایط ویژه ای را طراحی کرده ایم که سالانه یک بار به کسب و کارهایی که شرایط مالی قطعی ندارند کمک کنیم جلسات مشاوره کم هزینه را تجربه کنند که در رسانه های اجتماعی مختلف حمزه نژاد اطلاع رسانی می گردد و شما هم می توانید از این فرصت استفاده نمایید.

دغدغه های عمومی + -

پشتیبانی جلسه مشاوره چیست؟

در حین جلسات مشاوره نیاز است که تیم پشتیبانی ما همراه شما باشد تا برنامه ها و استراتژی های ارایه شده را به بهترین نحو ممکن نظارت و کنترل کنند لذا شما می توانید از این فرصت ها استفاده نمایید.

+ -

من به جلسه مشاوره نرسیدم، چکار کنم؟

زمان و هزینه پرداخت شده شما محفوظ می باشد و می توانید در اولین فرصت با کارشناسان پشتیبانی تیم وبسایت حمزه نژاد در تماس باشید و پیگیری زمان جلسه بعدی را انجام دهید.

+ -

شغل، موقعیت و کسب و کار من خاص است! شما چطور به من کمک می کنید؟

اگر به هر دلیلی نمی دانید که ما می توانیم به شما کمک کنیم یا خیر، لطفا با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان تیم پشتیبانی ما به شما کمک کنند.

فرم درخواست مشاوره کسب و کار

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم

رسالت وجودی ما کمک به کسب‌و‌کارهای کوچک است، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاغل خانگی که کمتر از 50 کارمند داشته باشد. تاکنون به بیش از 100 بنگاه اقتصادی مشاوره تخصصی و منحصر‌به‌فرد داده و در تلاشیم در این بازار پرتلاطم و نا آرام از بستر و جریان درآمدزایی شما محافظت کنیم.